1.4.13

Aktualizacja włosowa - Marzec

Cześć Dziewczyny !

Kolejny miesiąc za mną, niestety nie był on zbyt dobry pod względem pielęgnacji. Skupiona byłam przede wszystkim na tym aby zapobiec nadmiernemu wypadaniu. W pewnym stopniu mi się to udało ale sama nie wiem czemu nie dbałam już w tak dużym stopniu o ich stan. Może to wina lenistwa jakie mnie ogarnęło.

Marzec
Luty


Od razu mówię, że zdjęcie z lutego robione było z lampą i dlatego na jednym zdjęciu włosy błyszczą a na drugim nie. Nie zauważyłam też zbyt dużego przyrostu ale cóż w tym miesiącu planuję regularnie zacząć wcierać Jantar i może będzie poprawa.

Jak wam minęły święta ? Ja podejrzewam że przytyłam jakieś co najmniej 2 kg. Jednym słowem masakra xd

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Wyprostowały się..:)
    Ja również zacznę może od połowy kwietnia wcierać Jantar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :p Wyprostowały się przez to że suszyłam je suszarką przed robieniem tego zdjęcia.

      Usuń
  2. Masz fajnie ścięte włosy :) Święta, jak święta - jedzenie i lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcowe włosy i tak wydają się być zdrowsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za tydzień skończę wcieranie Jantaru i chyba zrobię podsumowanie. Szybko jakoś minęło.

    Twoje włosy wyglądają na bardziej puszyste niż w lutym, chociaż przyrostu aż tak bardzo nie widać. Ale są tak cudownie zdyscyplinowane... <3 Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam trochę nad tym mizernym przyrostem ;p No ale cóż liczę że Jantar pomoże

      Usuń
  5. U mnie aktualizacja za kilka dni :)
    Suszarką ? ojej... :( a jak z końcówkami ?
    polecam wcierkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suszę je bardzo rzadko a jeśli już mi się zdarzy to robię to zimnym nawiewem ;p Myślę że to trochę mniej je niszczy niż gorące powietrze. Moje końce jak na razie są w miarę dobrym stanie ale to chyba dlatego, że nie tak dawno je obcięłam.

      Usuń
  6. jakie długie. ja nigdy nie miałam tak długich włosów.

    OdpowiedzUsuń