1.2.13

Post o wszystkim i o niczym + plan na odchudzanie.

Hej hej ;p Nie wiem jak wy ale nie lubię na siebie patrzeć , na moje tłuste uda, ramiona i łydki. Waga to mój ogromny kompleks , ważę ok. 63 przy 163 cm wzrostu. Jak dla mnie jest to dużo i chciałabym się tego balastu pozbyć, tym bardziej, że w czerwcu czekają mnie wakacje w Bułgarii. Chciałabym wyglądać świetnie gdyż jedzie chłopak który bardzo mi się podoba. Mam jakieś 5 miesięcy na zrzucenie powyżej  6 kg i wyrzeźbienie ciała. Czy mi się uda ? Myślę że tak o ilę będę sumienna i wytrwała.

Ćwiczenia które będę wykonywać :
- jazda na rowerze ok 40 minut codziennie lub co 2 dni.
- aw6
- podnoszenie hantli co 2 dzień.
- 8 minut ABS buns i legs
- jakieś inne ćwiczenia na nogi

Poniedziałkowy plan :
Śniadanie - kanapka z topionym serkiem i zielona herbata
2 śniadanie - jabłko + woda
Obiad - jakaś zupa + zielona herbata i ewentualnie drugie danie
Podwieczorek - 2 wafle ryżowe
Kolacja : owsianka z orzechami + woda
+ 2 l. wody i powyższe ćwiczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz