10.1.13

Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair - Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych i zniszczonych.

Jako osoba która zaczyna swoją przygodę z włosomaniactwem chciałabym jakoś  poprawić stan moich końcówek lub chociażby zapobiec ich zbytniemu rozdwajaniu i łamaniu .Któregoś razu coś mnie tchnęło i zapragnęłam spróbować jakąś szybką odżywkę bez spłukiwania. Wybór padł na Gliss Kur Total Repair Ekspresową odżywkę regeneracyjną do włosów suchych i zniszczonych.


Opis producenta:
"Ekspresowa odżywka Gliss Kur w sprayu wygładza powierzchnię suchych i zniszczonych włosów i sprawia, że włosy wyjątkowo łatwo się rozczesują, nabierają elastyczności i połysku. Można ją stosowac na suche lub mokre włosy. Zawiera kompleks Scan Repair z 19 aktywnymi składnikami i systemem regeneracji komórek, który rozpoznaje potrzeby włosów i skutecznie regeneruje zniszczone miejsca nie obiążając zdrowych partii włosa nadmierną pielęgnacją. Bez splukiwania.

Skład :
 Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Dimethiconol, Polyquaternium-16, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Lactic Acid, Parfum, Panthenol, Sodium Benzoate, Panax Ginseng Root Extract, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Laurdimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11 . Nacinamide, Ornithine HCL, Citrulline, Linalool, Pantolactone, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Biotin, Cl 15985, Cl16255. (1.10.2008)

Cena :
Nie pamiętam za ilę ją kupiłam ale chyba ok 10 zł.

Opakowanie , wydajność i dostępność :
Odżywkę dostajemy w wygodnej butelce z "psikaczem" . Ogólnie jest fajna i lubię ją. Co do wydajności jest genialnie, mam ją kilka miesięcy a zużyłam dopiero połowę. Nie oszczędzam jej a dalej jest tak dużo. To ogromny plus jak dla mnie. Kupiłam ją w Rossmanie , dostępna jest na pewno też w Naturze , ogólnie z jej kupnem na pewno nie będzie żadnego problemu.

Działanie :
Czego oczekiwałam od tej odżywki ? Hmm przede wszystkim ochrony dla moich końcówek i może łatwiejszego rozczesywania. Po popsikaniu rzeczywiście rozczesywanie mojego kołtunu jest łatwiejsze, nie jest to jednak jakiś spektakularny efekt. Co do obiecanej regeneracji to nie zauważyłam nic takiego , ale umówmy się, nie można wymagać od ekspresowej odżywki nie wiadomo czego.

Podsumowanie :
Odżywka nie daje jakiegoś efektu "łał" ale sprostała moim niezbyt wygórowanym wymaganiom. Nie jestem pewna czy kupię ją ponownie.



http://img0057.popscreencdn.com/100724368_gliss-kur---total-repair-19---express-repair-.jpg

2 komentarze:

  1. Nie miałam jej nigdy, ale kusi mnie maska przeciw rozdwajaniu się włosów, bo podobno jest świetna i ma fajny skład;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń