22.1.13

Lovely Eyeliner - Wibo

Cześć. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój ulubiony eyeliner Lovely od Wibo. Jest wprost idealny a do tego można go kupić za na prawdę niewielkie pieniądze. Uważam, że warto go mieć w swojej kosmetyczce ale teraz może przejdziemy do recenzji.

Cen, wydajność i dostępność :
- Jak wspomniałam wyżej, kupiłam go za ok 6 zł. w Rossmanie. To serio bardzo rozsądna cena za produkt takiej jakości. Te kilka złotych nie uszczuplą zbytnio naszego portfela a co za tym idzie pozwoli nam to oszczędzić co nieco na inne drobiazgi.
- Ten eyeliner posiadam już długo długo ;p Nie używam go na co dzień , raczej kilka razy w tygodniu przez co dla mnie jest niezwykle wydajny.

Trwałość:
Kiedy pomaluję się rano kreska bez problemu wytrzymuje do wieczora w prawie idealnym stanie. Nie kruszy się, nie ściera i nie tworzy prześwitów. Mam pewność, że patrząc w lustro nie zobaczę jakiejś rozmazanej plamy na powiece.

Kolor :
Ja osobiście posiadam zwyczajny czarny i jestem z niego zadowolona. Kolor jest głęboki i całkowicie zadowalający. Z tego co wiem są jeszcze brązowe , szare i niebieskie. Każda z was znajdzie coś dla siebie.

Dozowanie produktu :
Pędzelek jest cieniutki , idealnie wyprofilowany co ułatwia nam rysowanie linii ;p Jeżeli mamy ochotę możemy wyczarować sobie tylko cienką, delikatną kreskę na dzień . Nic też nie stoi na przeszkodzie żeby machnąć grubą i sexowną krechę na wieczorne wyjścia. Wystarczy tylko opanować technikę"przyciskania" pędzelka do powieki.

Podsumowanie : 
Wspomniałam wcześniej że jest to mój ideał i nie sądzę żeby jakiś inny eyeliner go zastąpił. Musicie koniecznie go kupić ! Serdecznie polecam



http://znam.to/userfiles/R/025/R025-56469c5.jpg























(grafika google.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz