17.1.13

Kosmetyki Must have !

Dzisiaj może post mało kosmetyczny ale potrzebuję malej rady i wszego zdania. No więc zacznę od produktów które bardzo bardzo chcę mieć.

1. Wcierka Jantar
2. Wcierka Joanna Rzepa
3. Olej Dabur Sesa
4. Dabur Vatika - olej kokosowy
5. Olej Amla
6. Alterra olejek brzozowy 

No więc korzystając z tego że założyłam sb konto na allegro chcę zakupić którąś pozycję z mojej mini, serio mini listy. Nie jestem pewna jednak co ma pójść na pierwszy ogień. Może Jantar ? Naczytałam się o nim bardzo wiele pozytywnych opinii i aż mam ochotę zobaczyć te obiecane zastępy baby hair. To samo dziewczyny piszą o rzepowej kuracji Joanny. Na początku chcę doprowadzić do wyrośnięcia nowych włosków a za jakiś tydzień kiedy zetnę moje zniszczone końce będę sumiennie olejować i odżywiać więc muszę wybrać z pomiędzy tych dwóch wcierek. Jakie macie zdanie an ich temat ? Z góry dziękuję za pomoc :)

1 komentarz:

  1. Nie miałam nic z listy. Przykro mi, ale nie będę mogła Ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń