23.12.13

Współpraca z Firmoo

Cześć Dziewczyny !

Jakiś czas temu dostałam e-mail od przemiłej przedstawicielki www.Firmoo.com . Pani Jessica zaproponowała mi współpracę oraz możliwość wybrania sobie wymarzonych oprawek. Byłam pozytywnie zaskoczona i od razu się zgodziłam. Współpraca przebiegła bardzo sprawnie i miło.




Mój wybór padł na okulary typu "kujonki" z prześlicznym akcentem w zebrę :p Kiedy tylko je zobaczyłam od razu się w nich zakochałam. Do wyboru miałam wiele różnych oprawek ale jednak te najbardziej przypadły mi do gustu. Tutaj macie link do mojego modelu.

Prawda, że urocze ?

Na przesyłkę od Firmoo czekałam ok. tydzień, więc można powiedzieć, że była ona ekspresowa. Wraz z okularami dostałam ściereczkę do czyszczenia, mini "zestaw naprawczy", miękkie oraz twarde solidne etui.


Byłam bardzo zaskoczona tym, że jakość oprawek jest tak dobra. Wykonane są z twardego plastiku, który nie rysuję się a przy tym jest lekki. Praktycznie nie czuć ich na nosie. Sprawiają wrażenie porządnie wykonanych. Widać, że Firmoo dba o swoich klientów.

Jeżeli byłybyście zainteresowane okularkami zachęcam was do skorzystania z programu "Pierwsza para gratis"( KLIK ). Dzięki niemu możecie zamówić swoje wymarzone oprawki płacąc tylko za przesyłkę. Myślę, że jest to bardzo atrakcyjna opcja. Kolejnym udogodnieniem jest wirtualna przymierzalnia (  Virtual Try-On System ) który zdaje egzamin na 100 %




Jeżeli któraś z was chciałaby nawiązać współpracę z Firmoo zapraszam do zapozniania się z linkiem:
www.firmoo.com/z/firmoo-business-cooperation.html

Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Jaki fajny model wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś dostałam od nich maila i też chyba się skuszę :) wpadly mi w oko te same oprawki :D choc jeszcze sie zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze okulary :)
    Moje bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twoje jakiś czas temu ;p Są bardzo ładne

      Usuń
  4. śliczne okulary <3
    Płaciłaś za przesyłke?
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń